Fint väder

Idag är det iaf fint och härligt väder ute idag! Skulle ju fikat hos mamma idag, men hon blev sjuk. Skulle ha gått ut och gått med Johanna, men hon svarar inte längre på mina sms, så tror inte att hon orakar, hehe! Men tror nog att lilla familjen ska ut och gå snart. Men nu blir det att städa lite gran medans Lilleman sover, då får man passa på vet ju aldrig hur länge han tänker sova, hehe! Men sen vet jag inte alls vad som händer. Tar det som det kommer liksom. Imorgon ska jag iaf börja packa lite inför dalaresan. Även tvätta sånt som ska med, om jag inte gör det redan idag! Måste även måla mina naglar idag eller imorgon, har inget naglak på de och känner mig så naken utan det, haha! Bjuder på en bild på lillfisen som vi klädde ut till "toker", hehe! Sötnosen!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!