Eh,ja

Godmorgon!
Vincent vaknade vid 6 idag, ville inte somna om. Men lyckades få honom att somna om i alla fall, skönt! Men vid kvart i 7 var det dags att gå upp känner lukten av bajs, det var inte lite bajs heller. Men så är det, gick in till Fille, sen åt vi frukost. Sen diskade jag lite, sen satt vi vid datorn lite. Efter det så gick hon hem till Albin och de för att till skulle till hajk?
Idag är det ju lördag, och vi ska nog dra in till stan snart. Kommer nog vara mycket folk med, suck! Men det är ju lönehelg. Barnbidraget kom ju igår.
Som sagt så får vi se om jag fortsätter på denna blogg eller inte, har inte bestämt mig. Så kommer att blogga på båda bloggarna ett litet tag för att se vilken som känns bäst. Kommer att skriva typ likadant på båda, bara för att typ. Sen om jag byter så måste jag fixa en ny vattenstämpel för det står ju bloggg.se på den. Men vi får se, vill nog byta. Men gillar att se unika besökare. Hoppas att ni alla forsätter läsa min blogg fast jag byter, för jag gillar verkligen er!
Kommer lite radom bilder från mobilen med!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!