Blogginlägg av Matti (Njurstenskross)

Matti här! Tänkte uppdatera melies blogg idag.Idag började dagen med att Emelie vaknade klockan 04:00 och hoppade in i duschen medans jag och Vincent sov en extra timme typ. Sen begav vi oss mot Norrköping, vrinnevi sjukhus där emelie skulle krossa sin njursten. Vi kom fram vid kl 7 nåt och det var fan inge personal där, Och vi  var där första gången och var helt lost, hade fan behövt John Locke som vägleder oss. (Lost nerd). Anyways tillslut lyckades vi hitta till njurstensenheten. Timmarna gick och vid 12 tiden var Emelie klar, Akkt verkade gå bra så vi åkte till Max för att äta.
När vi kom fram till Max så beställde jag mat medans Emelie satt och väntade så började hon få ont som fan. Så det vart att dra i sig maten fort som satan och sedan börja åka hemåt i regnet. När vi väl kom fram till linköping kom Emelies mamma med Vincent och så var vi tvungna att ringa akuten pga smärtan. Ambulansen kom och Emelie och Marie åkte ambulans till sjukhuset. Kvar var jag och Vincent ensamma, Matade honom och satt och tittade på Final Fantasy videos på youtube, han somnade =D Sen gick vi till Apoteket och hämtade ut emelies medicin och handlade lite mjölkersättning på Ica sen gick vi hemåt. Sen var det dags att äta igen för Vincent och då ringde Älskling och ville att vi skulle komma och hämta dem. och nu är vi här, hela familjen i soffan och myser ^_^. Emelie mår inte helt 100% så jag fick skriva lite åt henne så ni fina läsare har något att läsa <3
Sen ska ni inte glömma och kolla in min egna blogg =) hooray for free advertisement!
www.masathegamer.blogspot.com

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!