Bio?

Detta är sista uppdateringen på ett tag, ska ju till sjukhustet och krossa min sten imorgonbitti, så vet inte när jag kommer att uppdatera. Det lär ni märka, kanske kan få matti att skriva ett inlägg till mig. Nej men nu håller vi tummarna på att jag inte måste sova över och att jag inte blir allt för hög på all medecin jag kommer få!
Älsklingen fick biobiljetter av min mamma, så vi kanske ska titta på bio i helgen. Då ska min mamma vara barnvakt. Ska bli skönt med lite egen tid! Blir ju inte så mycket mys nu förtiden, när Vincent har somnat så går vi oftast och lägger oss vi med för att vi är så trötta! Men ibland är man ju uppe lite längre, som idag. Hade tänkt att lägga mig vid 9, men går ju inte att planera när man har en liten bebis!
Men här kommer det tralier på tåv filmer det står imellan, hoppas att han väljer american pie!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!