Beslutsångest

Okej, så här är det, jag har inte bloggat idag än för att jag håller på att välja var jag ska blogga, jag vet inte än. Svårt det dära. Har gjort en ny blogg på blogger.se http://emeliehellquist.blogspot.se/, den bloggen är så mycket finare för att älsklingen har vistat hur man fixar den, så den har jag gjort typ helt själv. Den bloggen har ju även den nya headern, inte den nya bakgrunden ännu, men ska försöka fixa det snart med. Just nu sitter jag upp helt själv medans mina söta pojkar sover. Rätt skönt att vara lite ensam och det är tyst, hehe! Men samtidigt så saknar jag de.
Min syster har inte kommit hit än heller, vet inte när hon kommer om jag ska vara ärlig. Hoppas att hon hör av sig snart, annars får jag ta och ringa henne! Hon ska ju sova här inatt, myspys!
Sen ska vi åka någonstans och handla har inte kommit på vart än bara, det kommer vi nog på snart.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!