tjockis!

Idag har jag fetat mig massor! Först ätit upp allt godis, sen blev det pizza. Hahahah! Men idag har vi lagat lite mat, vid typ 3. Sen vila vi lite, låg i sängen och kolla på tv. Älsklingens mamma ringde och sa att de hade hittat ett billig babyskydd med bas. Dock är det utanför göteborg. Hmm, aja. Jätte fin var den, den såg jätte mysig ut. Men fråga är ju om man vågar köpa en över nätet, tänk om den går sönder eller något annat händer med den? Sen tog jag dammsugaren och dammsög lite. Skönt att ha det gjort! Sen gick vi till affären, mamma ringde och fråga om vi inte va hemma precis när vi hade kommit till affären, haha! Hon trodde att vi var hemma, men ikke! VI fick iaf bullar utanför dörren, gulligt! Väl i affären blev jag verkligen skit sugen på en pizza, så jag köpte det. Mums! Gick hem, började att äta till oth. Nu sitter jag här och inte gör så mycket. Är verkligen jätte trött med, usch! Men nu blir det mer tv, blir nog här hela kvällen, flyttar nog in till sovrummet sen, det är så skönt att ligga framför tvn innan man somnar!
BTW titta vad jag hitta i affären? Hur glad tror ni att jag är nu? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!