Tack!

Det är väldigt många som går in på min blogg nu för tiden. Jag vill tacka er att ni gör det! Men det skulle ju inte skada att ni komenterar lite mer , hehe! Så jag vet vad ni vill läsa om och vad ni tycker och tänker om det jag skriver om det uppskatas eller inte!
Idag har jag varit iaf lite piggare iaf på eftermiddagen. Men nu börjar det dunka som jag vet inte vad IGEN. Men jag har iaf gjort klart 2 uppgifter som typ var klara i skolan. Så nu är det bara en kvar. Vilket alla i klassen är på. Så jag ligger bara lite efter. För jag vet inte extat vad jag ska hitta på med min alien, vad han ska göra. En rosa/lila alien. Hehe!
Som sagt så hoppas jag att jag klarar av att gå till skolan imorgon. Annars måste jag ringa och rådfråga MVC vad som pågår. Eller om jag ska ringa min mor först kanske? Hon är ju trostallt undersköterska. Hehe! Men iaf, ska även försöka ringa till tandläkaren om en tid. 

Ska även försöka göra en header till bloggen som jag har sagt, men det får bli när jag mår bättre och har minder i skolan. Ska ju läsa om judendommen, kristendommen och islam. Men ska prata med Ingela om det inte finns något man kan titta på ist. För jag klarar inte av att läsa så mycket som jag måste göra. 

Men nu snart blir det sängen. God natt alla!
Bjuder även på en bild från i våras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!