Söndag

Idag är det söndag, inte alls peppad inför skolan imorgon, usch! Men men. Idag ska jag städa lite, sen kommer Thilda med pojkvän hit på en lite fika. Innan hon drar till rimforsa, hon pluggar där så hon bor där på veckorna. Efter det blir det att plugga ,usch! Vaknade inte för allt länge sen heller, så himla skönt att bara sova ut! Sophia åkte hem vid halv 12 tror jag. Efter det gick jag och la mig på en gång, höll på att somna till en film. haha! Men jag är sjukt trött just nu, vet inte varför. Men men, blir lite mer uppdateringar, gör ett tidinställt redan nu om v.25. Hehe! Hoppas att ni alla får en bra dag så får vi se om jag uppdaterar mer idag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!