skola

Idag drar jag mig till skolan fast magen inte är helt okej, men har iaf inte dirare längre utan bara fiser massor! Fast sak inte fisa i skolan, för de luktar ju inte gott om man säger så. Haha! Men iaf igår hände det inte så jätte mycket, var mest hemma och tog det långt på toan typ haha! Tog även ett långt bad så himla härligt, och en dusch efter det, kände mig som en ny människa när jag kom ut. Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir ju måla mina naglar lite kanske, eftersom jag inte har något att göra till kvart över 11. Eller om jag ska ta och diska lite, eller om jag inte tar det när vi kommer hem. Hmm... Svårt val där, jag har typ blivit jätte petig med disken, gillar inte alls det det finns disk i diskhån, det är väl bara bra antar jag?
Efter skolan blir det att åka ut till ikea och shoppa lite. Hoppas att det finns något bra, hehe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!