Skallen

Skallen dunkar. Idag har jag spelat lite wow trotts värken eftersom det inte går något bra på tv och tråkigt att ligga och glo i väggen. Då ser jag att Johanna loggar in, åhh! Så himla härligt att prata med henne igen! Vi pratade lite och kom fram till att vi skulle ut på en promenad. Så vi gick en väldigt lång promenad. Men det var skönt. Har läst att promenad och lätta huvudvärken, den blev lite bättre när vi gick. Men så fort jag satte mig, så kom allt tillbaka. Så ska nog ut igen om jag orkar. Eftersom det var bättre när jag gick. Kanske om jag går mycket att det går över. Man kan ju alltid hoppas. Jag ringde även och fråga, men det är tydligen vanligt. Så skulle bara härda ut. Roligt! Nu ska jag titta lite på tv, och känna Vincent sparka.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!