sen uppdate

Förlåt, att jag har inte har uppdaterat idag, men imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra, varit på toa mycket i natt och haft diare igen. Hade det ju förra veckan, usch! Jag som skulle ha livräddat idag, fan! Men hann iaf med barnmorskan, dock vara ja nära på att skita på mig när jag satt i vänta rummet, men det hann lugna ner sig ganska fort. Väl hos barnmorskan så vägde jag mig, gått upp 8 kg! Herregud ,haha. Men efter det tog vi blodprov, brukar alltid få ta i höger arm, men inte idag. Fick bli vänster. Men det gick också jätte bra, bra blodsocker och så där med så det är skönt, är lite små orolig att jag hade diabetes. men det är ju ändå varnligt att man känner sig yr och så där utan att det är något fel. Hon mätte livmorden till något ben, var iaf 23 cm, precis normal, han hade även 150 i hjärtslag, vilket är varnligt på just killar, hehe! Sedan åkte jag hem.

Men hann bara innan för min egna dörr innan det började igen, så skönt att jag fick ut det. Nej nu ska vi inte prata om bajs inte, hehe! Men gick och la mig när jag kom hem med, för att se om det kunde lugna ner sig om jag inte var så stressad och så där. Om det är därför, men fick ju gå upp iaf på toa.
Så smsade min lärare att jag inte kunde komma och så där, förklarade att jag inte kunde lämna toan, haha! Men han svarade inte, vet inte varför. För jag fick leveransraport eller hur det stavas. Efter det satt jag vid datan.
Sen hade vi tvättstugan, tur att det inte tar så lång tid när man är 2 där nere! Matti har inte varit där nere någon gång så var tvungen att visa hur det funkar och så där. Men det gick iaf bra, gick på toa när vi kom hem ist, haha!
Efter det gick vi till min moster och hämtade spjälsängen, åhh så undertbart att den äntligen är här, hehe! Känns lite mer verkligt då, att han faktist kommer snart! Sen efter det gick jag hem till mamma för mat, TACO! Älskling äter ju inte det, synd! Men gott vare iaf, kom typ precis hem. Var där ganska länge med andra ord! Ska nog snart sova är jätte trött!


Oj, blev ett långt inlägg, haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!