Promenad

Blir att ta en promenad nu snart med Tessan, härligt, var så länge sen jag träffade henne och tog just en promenad med henne. Ska bli skönt att gå och bara prata skit och massa minnen! Så då vet ni vad jag gör ikväll, hehe! Blir av med pizzan jag käkade tidiagere idag! Ska ju äta en gång till idag, men det är ju skit samma! Men blir inte pizza iaf! Blir något annat typ pasta sås eller varma mackor, hehe! Nej nu ska jag fixa mig lite, typ ta på mig strumpor och så där, hehe! Sedan dra mig mot Lidl för att möta Tessan! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!