PIZZA!

Tror nog att Josefine läste mina tankar, är skit sugen på pizza sen fråga hon om vi skulle dit och käka idag, tänkte vara lite snäll att ställa upp och äta med henne där. Visst är jag snäll? haha. Men iaf, ska nog snart dit tror jag. Hon skulle bara ut med frallis, sen ska vi gå och käka. Mums! Sen blir det att handla lite små saker. Sen blir det städing och upp packning och ner med saker i källaren. Om jag hittar ett lås i affären. Hoppas det iaf! Borde ju finnas något på Ica tycker jag iaf. Men ska nog ta och göra mig lite i ordning så jag är klart för att gå när hon lämnat vovven!
BTW, visst har vi fina tapeter ? :D :D :D
Har gjort ett tidinställt inlägg, en magbild kommer upp snart! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!