OJ!

Oj, hela dagen har gått utan en ända uppdatering, hehe! Men har inte hänt så jätte mycket idag. Vaknade vid tio med sammandragingar, gick upp och åt lite, gick och la mig igen. Hehe. Sen gick jag upp och det kändes lite bättre då. Skönt det! Men huvudvärken sitter i än. Men men. Ringa mamam vid 3, och fråga om hon ville käka pizza med mig då matti hade ätit när jag inte var hungrig och jag orka inte laga mat,haha (aa). Det ville hon, så vi gick och käk, så himla gott! Hon tappade nästa hacka när hon såg hur mycket jag åt, hehe! Äter lite mer nu förtiden. Vilket är ganska bra. Åt typ lika mycket som en 10 åring förut, hehe! Inte mycket alls! Sen handlade vi lite, köpte hem lite dricka till älsk som en liten överraskning. Sen träffade vi syster så sa grattis och så där, pratade lite om vad som händer imorgon. Sen kom även pappa. Sen gick vi hem. Älskling blev jätte glad när jag kom hem med drickan, hehe! Älskar att äverrska när folk blir så glada! Så nu sitter jag här och typ halv sover och kollar på sjukhuset. Det är ju från Linköping, känns som om man nästan måste kolla på det för att se om man känner igen någon som kommer dit, hehe! Jag vet att de filma när jag var där på ultraljud, det stod att de filma in för sjukhuset. Men nu börjar det igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!