mycket uppdatering idag!

Blev visst en hel del uppdatering idag, hoppas att ni bara tycker att det är kul?
Sitter just nu och tittar på sommarspelen, det är ganska kul om jag ska vara ärlig. Och mina hello kitty kakor, de var lite för goda, men lite för få i förpacklingen. Men jag tror nog att de inte är för vuxna utan för småbarn. Då är det ju ganska okej storlek på de. Men men! De är typ slut nu, haha! Älsklingen tyckte också att de var jätte goda! Blir nog att köpa de någon mer gång, haha! Imorgon är det ju skola, så jag kanske uppdaterar innan jag drar till skolan, men vi får se om jag har lust och ork. 

Hoppas att alla får sova gott och drömmer sött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!