Migrän

Precis som jag trodde igår så har jag fått migrän, kunde knappt somna i natt för att jag hade så ont i skallen. Sen vaknade jag vid fick kramp i vaden, började att gråta så ont gjorde det, visste inte vad jag skulle ta mig till. Hade fortfarande jätte ont i både huvud och vad. Så det första jag gjorde var att sjukanmäla mig. Klarar ju inte av skolan med migrän och får ju inte ta mina piller när jag är gravid. Så, denna dag har jag varit i soffan och städat. Älsklingen har varit på vårdcentralen för att få reda på om det verkligen är en mjölk mage eller inte. Sne ringde hon från trygghansa och sa att hon inte kunde komma idag för att hon var hemam för vård av sjukbarn och inte ville smitta oss. Sen fick jag någon konstig känsla i kroppen och bröt ihop totalt och grät i typ en halv timma eller något. Sen hoppade jag in i duschen, sen drog vi till affären. Orkade inte sitta inne någon mer. Så köpte vi lite mat och röda vindrovor, så himla gott! Nu ska jag titta mer på tv, sedan soooova! Hoppas på att jag inte har någon migrän imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!