mätter

Sitter här och har just ätit stuvade makaroner som jag gjorde för första gången helt själv, blev helt ok. Inte precis som mammas, men det var ju ändå första gången jag gjorde de så belv ändå nöjd. Nu är vi hemma och inte gör så där jätte mycket. Men lägenheten vi bestiktade var precis som vi trodde. Allt såg precis lika dant ut när vi flyttade in. Sen åkte vi och åt på grillstugan, så himla gott där! Tog en grillspett sallad, yummi! Sen åkte vi hem, hadlade lite godis till ikväll och även lite vindruvor, hehe! Ikväll blir det lite spelande och bara mysa med älskling, jag är på mys humör. Är verkligen jätte lycklig just nu, och så glad att han finns vid min sida.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!