Massor med inlägg

Det blir verkligen massor med inlägg idag, haha! Men så är det ibalnd. Mamma och hennes kompis Pirjo kom över förut med, mamma lagade lite pankakor till mig, mums! Visade hur vi bor till Pirjo. Och så där, nu ska jag verkligen börja läsa tror jag! Börjar även få ont i halsen igen, suck.
Men tycker att min blogg är ganska fin. Eller vad tycker ni?
Nu ska jag bara fixa en header när jag orkar. Får se när det blir. Imorgon blir det skola, sen vet jag inte alls vad som händer. Kanske ringa till tandläkaren, hehe! Har minst två hål, suck. Man får ju ganska dåliga tänder när man är gravid har jag hört så. Fast jag borstar de mer noga nu.
Men nu säger jag god natt och sov gott! för jag tror inte att jag uppdaterar mer ikväll.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!