Lördag

Igår: Fille kom vid tio över ett, fixade till mig det sista. Sen gick vi emot bussen. Köpte lite godis och dricka. Sen satt vi och vänta på att bion skulle börja kl 15. (hon ville gå så tidigt för att hon va rädd för att somna, sötnos!) Sen fick vi gå in, och när den skulle börja var allt helt grönt, kunde inte se ett skit typ. Efter 40 min hade de fixat de och filmen var bra och rolig! Efter bion var slut fick vi erstättingsbiljetter. Så vi kan gå en gång till gratis. Det känns ändå bra, eftersom den var 40-45 min sen! Efter det hämtade matti oss. skulle ha åkt till Maxi då, meeen vi var lata och gick till hemköp och köpte med oss en grillad kyckling ist. Mums! Sen åt vi, sen satt vi och spela lite tv spel och så där. Sen gick hon och la sig. Jag och älskling att och spela lite wow. Sen gick vi och la oss.
Idag: vaknade jag utav grannen som väckte mig, kul. Men visste inte alls om att de hade barn? Aldrig hört de innan, haha! Så jag gick upp kl 9. Fille var redan uppe, hon hade gått halv 7! Men hon hade suttit vid datron och spelat lite spel och så där. Sen åt vi frukost, sen lekte vi lite. Sen vid 2. Drog vi till pappa först och släppte av Fille. Sen drog vid mot ica maxi. Handlade mat och så där. Sen kom vi hem, jag ringde och frågade mamma om hon ville komma över på en fika. Det ville hon, så hon kom. Sen blev det slappa lite grann. Sen gick vi mot affären för jag är glömsk nog att glömma köpa smör och margarin. Sen köpte vi cigg på videoaffren, kul att han känner igen än, haha! Han sa att min mamma hade varit där idag och köpt godis, hehe! Sen drog vi hem, fixade lite mat. Det blev potatis, kyckling och sås. As gott! Om jag blir hungrig igen så fixar jag pastasallad! Salladen är redan klar, bara att kok pasta, hehe!
Bjuder på en bild från igår, hehe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!