Lite tankar

Gör detta som ett tidinställt inlägg från igårkväll.
Satt just och tänkte lite på hur det kommer vara när Vincent kommer, hur han kommer att vara och se ut. Jag hoppas även att jag kommer att ha nytta av mitt barnsinne, jag tycker om att hoppa i vattenpölar, hoppa i snöhögar och så vidare. Jag kommer aldrig att växa upp, visst jag kan vara vuxen när det gäller beslut och ta hand om mig själv. Men annars tycker jag om att vara som ett barn, leka och skoja! Jag älskar ju även barn filmer, så nu kommer jag verkligen ha någon att gå på bio med, eller iaf ha någon att titta med. Min syster kommer ju snart att växa upp och då kommer hon nog inte tycka om barn filmer någon mer, jag bjuder henne på bio nu. Liksom systermyskväll! Men jag älskar dom! Kommer nog alltid att göra det, hehe!
Jag älskar ju Hello Kitty, det är ju ingen nyhet för någon. Men för det tror jag att jag kan bli en bra mamma, även om jag älskar en katt så mycket! hehe!
Men till Vincent ska vi nog satsa på Laban, både jag och älsk tyckte att det finns mycket sött till bebisar nu. Hoppas att vi vinner köpa lite med. Vi ska veta lite med att köpa lite större saker. Vi håller ju på att spar en massa pengar till honom så att vi kan köpa en fin vagn och andra saker. Jag längtar så himla mycket efter att få träffa min son, min son. Jag ska bli mamma till en son, kan inte fatta det. Älskade Vincent redan så himla älskad av så många. Ändå har han inte mött världen än, men ändå kommer du alltid att finnas i mammas hjärta och tankar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!