jag typ suger!

haha, förlåt alla, men jag suger verkligen på att uppdatera min blogg ;/ men det har hänt ganska mycket denna vecka, plus att jag inte har haft något internet. Eller det kom i torsdags, men då var jag så himla trött och ville bara halv sova hela kvällen. Igår gick det stora flyttlasset hit till den nya lägenheten som är helt underbar! Älskar den verkligen. Här kommer jag verkligen att trivas! hehe. Igår kunde jag även inte hjälpa till så mycket med flytten för att min rygg gjorde verkligen jätte ont! Det hade ju gått lite fortare om jag hade hjälpt till, men jag klarade verkligen inte av det, men men så är det ibland. Igårkväll när jag och älskling hade lite tända ljus och kollade på tv så kände jag hur hårt vincent sparka, så då tog jag mattis hand på min mage, och han kände att han sparka!
Idag ska vi bara packa upp lite saker, vi kanske även ska fira våran 1,5 års dag som var i trosdags med lite mys på pizzan här borta. Vi får se. Ska även plugga och lite annat roligt. Haha! Kanske blir en sväng in till stan och köpa ett lås till frådet. Så att gäst/vincents rum inte blir ett fråd!  Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, men det kommer upp V.22 eftersom jag går in i den veckan idag, plus en magbild;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!