ja

hejsan på er! Hade inte tid igår att uppdatera. Förlåt! Men igår gick jag upp och åt frukost, sen dusch och fix. Sen skolan, sen när jag kommer till skolan är det skolfoto? KUL! Men för en gångs skull hade jag sminkat mig, det var väl tur det ,hehe. Sen hade vi bara en lektion. Sen ett förhör hos min mentor. Efter det åkte ja till apoteket och mötte älskling. Åkte och hämtade sandra. Sen var jag med sandra i ett par timma och bara pratade en massa skit. Sen åkte vi och lämnade henne, för jag vet hur rädd hon är för mörker. Sendan åkte vi till donken och käka, haha! Sen blev det tv och halv sov. Sen i natt blev det att sitta på toa, för en fin dirare. Sen näe jag skulle lägga mig i sängen så började vincent att sparka som jag vet inte vad. Matti kunde inte ens få honom lugn. Han brukar alltid få honom lugn genom att ha handen på min mage, men inte inatt inte. Hade jätte svårt att somna bara för att han sparka så mycket. Sen upp kl 7, men jag kunde knappt få upp mina ögon. Så stannade hemma idag... Men ska plugga hemma ist, titta på massa film som min mentor bad mig om, om moses. Aja, snart kommer Johanna hit och ska titta med mig och prata mer om judendomen och de 10 budorden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!