idag

Idag klarade jag inte av att gå till skolan häller då min migrän sätter i än! Men fick ett sms av Josse och hon fråga om någon ville käk pizza med henne, tänkte vara lite snäll och äta det med henne. Det är ju ändå så himla gott liksom, hehe! Sen drog vi hem till mig och satt och snacka lite skit och tittade på tv. Fick även ett telefonsamtal från min gamla idrotts lärare, och fråga om jag kunde livrädda med honom imorgon kl 14. Klart att jag kan det! Klarar jag det får jag ju G i hela Idrott och hälsa A, as nice! Slipper man den kursen. Hehe. Typ 5 min senare ringer min mentor och fråga hur det var och så där, eftersom jag inte varit i skolan. Fick även en länk till en film om judendomen. Sen kollade vi mer på tv, sen drog Josse hem hon skulle äta sedan dra på hockyn ikväll. Sen kom älskling hem. Nu har jag precis tittat på den där länken även skrivit lite stödord! Nu vet jag inte vad som händer. Mår helt okej i skallen, men i gårkväll var det nästan så att jag ville åka in till sjukan så ont hade jag! Spydde nästan för att jag hade så ont med. Tror att det är stress jag känner i skallen.
Nu är det dags att försöka hitta min bikini, haha! Hoppas att Josse står kvar vid att hänga med mig till simhallen imorgon och är med mig där så att jag inte är helt ensam där med honom, hehe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!