Huvudvärk

Hmm, sitter här och inte gör mycket alls, har as ont i skallen, funderar på om jag ska lägga mig och sova snart. Men måste även läsa lite, har inte gjort det än. Det är så tråkigt att läsa om kristendommen tycker jag, hehe! Kanske ska göra det i sängen ist, vi får se. Om jag inte har för ont i skallen, känns nästan som om det är migrän på g, blää! Sen har Vincent börjat sparka så hårt, så att det nästan börjar göra lite ont, speciellt när han sparkar på kissblåsan eller något långt där nere, hehe. Men det är rätt mysigt, fast inte när man ska sova, har lite svårt att somna till det. Aja, nu ska jag luta mig tillbaka och hoppas på att huvudvärken släpper snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!