hemma

Kom typ precis hem, bara diskat eftersom jag inte gjorde det imorse. Idag blev det skolan, fick lära oss hur man gör lite grunder i flash, mycket roligre än när jag fick lära mig. Men efter det blev det biltema, blev en antenkable och annat små skit. Sen blev det IKEA för krov, sen till babyproffsen och jag blev kär i en jätte fin vagn! Som jag vill ha, men 2999, jätte billigt, men det får ju vänta. Även en jätte fin babyskydd med bas för 1599. Sen blev det IKEA, blev lite gardinstänger, knviar, glas och en kökslampa. För vi vill inte ha den blåalampan där inne, hehe! Sen blev det rusta, bara för att kolla, blev tåv mattor, lika dana fast en i lila och en i svart. En i gästrummet och en i vardagsrummet. Mycket fina! Sen åkte vi till Lidl för lite mat. Sen diskade jag upp allt. så nu är allt diskat och klart, hehe. Nu blir det att slappa för hela slanten! Bara glo på tv hela kvällen!

Kommentarer
Tessan

Haha och du klagar över att jag stavar fel :P nää skoja vill komma hem till er nu.. jag har blivit frisk... Bara höra av dej när jag kan komma en liten stund för en kaffe typ :P

2011-09-09 16:06:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!