Hello

Sitter här och har precis ätit min frukost. Ska snart fixa mig lite och ta på mig lite kläder. Sen hem till mamma, hon ska kolla på min navel. Tror att att jag har fått ett uttslag där, usch! Fast i dag är den inte alls lika svullen som tur är, men det lilla röda märket är då allt kvar! Efter det blir det att åka till in till stan och träffa Karin, min psykolog. efter det kommer älskling och hämtar mig sen åker vi till åtvid och bisiktar lägenheten där, sen lämna in nycklar och så där också. Så vi får se om jag uppdaterar mer idag. Det vet jag inte. Sånt som märks.
Hoppas att ni alla får en jätte bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!