Hejsan

Idag har det blivit skolan, efter det gick vi till lunchen, skit äcklig mat. Sen gick vi tillbaka till skolan och där spelade vi lite amnesia tills vi hittade ingela. Sen bar det av till rese, mötte älskling där. Sen mot min pysk läkare. Vi sa hejdå, och om det var något senare sen så skulle jag bara ringa eller säga till Karin. Efter det så gick vi och käka på sibylla. För att jag var så jävla hungrig! Efter det gick vi och hämtade en body på Kappahl, vi fick en. Sån shopping är nice! Efter det åkte vi hem, väl hemma somnade vi jätte fort, haha! Skulle bara slappa framför tvn liksom, hehe! Nu ska jag diska snart och städa lite, efter det blir det läsa lite religion a. Sen blir det nog att leka lite mer i flas och fixa till min gubbe Alien Ola, så att han får en mycket fin bakrund och så där.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!