God morgon!

Sitter nu här vid datorn och inte gör så mycket, tänkte att jag ska plugga lite inför provet som är senare idag, kan ju det mesta sen innan, men bara gå igenom det och plugga på det som inte sitter helt 100. bussen går inte fören vid 11.45 så jag har god tid på mig, eftersom jag sitter påklädd och allt. Lite mer sugen att diska disken som belv när jag käka frulle, men pluggadet får bli först, lite viktigare. De hade tydligen varit här och fixat en lampa i ena badrumet, och nu kom en kille som ska fixa kylskåpet! Härligt, det är inte så där jätte kallt. tydligen ingen kyla alls sa han nyss. Nu borde jag sluta blogga och lyssna på honom. haha!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!