God morgon på er!

Har typ just vaknat till, fast jag har varit vaken i en timma typ. Om en timmat går bussen mot skolan, efter skolan blir det möte med min mentor. Efter det ska jag hem och ta det lugnt tror jag. Sen kommer nog älsk hem. Han slutar ju kl 4.
Igår kväll tittade vi på dumma mig, hehe! As bra ju! Älsklingen ville se den med, så då gjorde vi det. Dock kommer jag inte ihåg vad han tyckte om den, men men. Inte så jätte bra skulle jag tror. Men iaf efter det så kollade jag på 9/11 efter tronen föll. Mycket bra måste jag säga, men dock orkade jag inte kolla på hela. Men jag kommer ihåg dagen i skolan, jag gick i 6an. När vi kom dit var allt precis som varnligt. Efter lunch tror jag att det var. Så fick vi veta vad som hade hänt och hade en tyst minut. Efter det skulle vi måla tornen som de var innan allt hände. Men jag fattade inte vad som hade hänt, så kollade på nyheterna när jag kom hem, jag tror nog att jag var lite för liten för att verkligen förstå vad som hade hänt och hur många liv som tornen har tagit.  Bara 11 dagar senare, fick jag en lilla syster. 11 dagar efter, inte alls mycket ju. 

Aja, nu måste jag ta på mig kläder och så där, för att sen dra till skolan, ha en bra dag alla!
PS, det kommer ett inlägg senare sen, gjorde ett tidinsällt inlägg igår!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!