God morgon!

Blev ingen skola för mig idag, vaknade i natt och fick diare, roligt värre. Så var uppe nästan hela natten på toan, inte alls så roligt. Älsklingen är också hemma. Han har jätte ont i magen. Så vi båda är hemma idag. Ikväll åker vi till någon kurs om nyfödda bebisar, ska bli intersant att gå på! Sen vet jag inte vad som händer. Kanske baka något, jag är lite sugen på en kladdkaka. Men jag vet inte. Vi får se. Är lite orolig i magen fortfarnade. Inte så jätte kul. Måste ringa lite samtal idag med, usch vad tråkigt. Men måste ju göras! Kanske även måla om mina naglar, hehe. Typ passa på när man inte har något att göra.
Vad ska alla ni hitta på en dag som denna då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!