Typ god morgon?

Bloggade aldrig igår, förlåt. Men orkade verkligen inte. Kom hem från vårdcentralen och gick och la mig och sov i ett par timmar. Sedan gick jag upp och diska lite, eftersom vi har ett fint berg där inne eftersom vi hade stopp i avloppet, inte så kul! Så nu måste man ta tag i disken, hatar när det är så mycket. Man vill inte vara i köket alls!  Sen hängde jag och matti med mamma till aäffren eftersom hon börjar bli sjuk, så hjälpte henne lite och så där. Hängde med henne hem och käka. Sen när jag kom hem så blev det lite prisonbreak, och sen lite tv. Sen somnade jag. Vaknade idag av att I ringde, min mentor. Så pratade vi om skolan och så där. Så nu pluggar jag hem ifrån. Ska dock in till skolan på fredag och lämna läkarnintyget som jag fick igår av läkaren. Så nu har jag en lite paus från mitt pluggade till naturkunskapen. Det är så trååk! Svårt att få något gjort! Men lite har jag allt gjort! Senare idag ska jag plugga mera sen blir det att städa lägenheten och sen slappa.
Magen v.29, måste ta bild på magen idag med! Eftersom jag är inne i v.30!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!