jag lever

okej, jag vet att jag suger rejält på att blogga. Men skolan tar ganska mycket tid även om jag bara har en lektion per dag. Men det har hänt ganska mycket med bebis i magen kan jag säga! Man kan se sprakarna ut ifrån magen, han gillar att sparka när jag ska sova, sparkar jätte mycket i skolan och så känner jag av honom ganska mycket per dag om jag inte rör på mig så mycket, då han somnar när jag går mycket. Med mig har det hänt lite med, är JÄTTE trött, jätte ont i ryggen. Så kanske blir att sjukskriva sig från skolan, ska ringa vårdcentralen på måndag och se vad de har att säga. Imorgon går jag in i vecka 30, bara tio veckor kvar tills han kommer!!! Just nu håller jag på att fixa sims 3 till denna dator med, pets har ju kommit ut och ett till jag inte har testat än! Så det vill jag gärna spela och se om det är något att ha! Hoppas att alla det bra, måste säga tack som alla har läst fast det inte är något nytt skrivet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!