God dag!

Idag går jag in i v 30!!! Bara 70 dagar kvar! Helt sjukt!
Aja, idag har jag inte gjort så jätte mycket, inte mått så bra. Varit på toa typ hela natten. Försökte även väcka älskling för att jag mådde så dåligt, men han ville inte vakna haha! Han sov som en stock, sötnos! Men efter mycket om och men så kunde jag somna, dock var jag tvungen att sova med lampan tänd, då jag inte mådde lika illa, måste ha varit psykist asså, haha! Men somnade kanske runt 6-7 någon gång! Sen gick jag upp halv 12. Sen har jag inte gjort något typ. Spelat lite sims och så där. Även varit i affären och ätit lite mat. Men det var inte gott. Har bröjat tröttna på mat känns det som, inte alls bra? Jag får i mig mackor just nu, det är allt. Hoppas att det går över snart. Hoppas även att felanmälan kommer imorgon och fixar vårat avlopp så man kan diska! Ska även ringa vårdcentralen imorgon och prata om min rygg och mina diarre besvär jag har fått nu när jag är gravid.
Nu ska jag kolla på vem kan slå filip och fredrik.
Lägger in V.30 på tidinställt.
Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!