fortfarande vaken...

Är inte så trött än, KONSTIGT! Brukar alltid lägga mig vid typ tio halv elva. Men är inte sovtrött än, hmm. aja. Tänkte bara klaga på våran mjölk vi har här i östergötland! Inte alls lika god som i dalarna? Drack hur mycket som helst när jag var där senast. Till och med älskling tyckte att vi skulle köpa med oss en ko hem från dalarna! Haha, dock dricker han ju inte mjölk. Men han tänkte på mig. Men tänk er att ha en ko på balkongen, as nice att kunna dricka hur mycket mjölk som helst när som helst? Dock ska ju mjölken renas och skit. Men man kan ju alltid drömma! Det skulle vara as nice att ha mjölken från dalarna här! GE MIG MJÖLK FRÅN DALARNA!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!