Vincent<3

Älskade bebis i magen! Jag har försökt att få hans rörelser på film, men så fort mobilen eller kameran kommer upp så slutar han. Han är lite kamera blyg, hehe. Hoppas att jag lyckas någon gång iaf? Kan ju vara kul att titta på senare sen när han har kommit! Men det är ju ett tag kvar tills han kommer. 

Jag har fortfarnade ont, och halsen börjar göra ondare nu med. Så kommer nog bli sjuk snart. Yaay!
Bjuder på en bild från julafton 2009. Tycker att man får en liten julkänsla av bilden, nu lite tv och te, sen sova tror jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!