Vart har denna dag tagit vägen?

Denna dag ar gått jätte fort?!?
Jag utmanade öde och åkte till maxi med mamma och älskling. Gick bra till en början men sen, usch. Skuller inte hängt med, men fick en paradis ask av mamma för att vi var snälla och körde henne till maxi! Men det var skönt att göra något annat än bara sitta och glo i lägenheten! Dock har jag skit ont fortfarande! Men men, så är det. Måste ta och äta snart, så jag kan ta mitt tredje och sista piller idag! Vet inte vad jag ska äta dock.. Hittar nog på något eller så blir det ett par mackor, haha!
Ska titta på arga snickaren nu, sen ta det lugnt och hoppas på att värken försvinner snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!