Varit ute

Trots att jag inte ska gå så mycket och helst stanna inne, så gick vi till mamma och sedan tog vi bilen till affären. Lat jag vet, men ville ute och träffa folk och det gjorde för ont att gå. Så tog bilen, köpte lite godis med. Träffade även på Elvira där, det var verkligen inte går man träffade henne. Så pratade lite med henne. Hon upptäckte även att jag inte kunde stänga jackan ordengligt. haha! En knapp måste vara öppen mitt på magen! Jag är en tjockis nu, haha! Men det var så skönt att få frisk luft och träffa lite folk. Fast det gjorde skit ont, men det var det värt! Nu blir det mys i soffan med älskling och se på film tror jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!