usch

har så himla ont just nu, vet inte vart jag ska ta vägen... Tror att det är urinvägsinfektionen som gör att det gör så här ont. Om inte så vet ja inte hur länge jag kommer att stå ut och ha så här ont! Kan knappt gå, gör ont när jag sitter och ligger. Vet inte hur jag ska göra för att lindra det lite. Någon som har något tips? Imorgon ska jag ju gå massor, yaay! Får se hur jag kommer klara det. Trodde verkligen att det skulle vara bättre efter ett par dagar med medecin, men inte än. Det var bättre igår innan vi åkte till maxi, kanske var lite för tidigt att gå så mycket. Men men...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!