tråk

Jag har ganska tåkigt här hemma just nu, jag får nämligen inte röra på mig så mycket just nu. Inte ens gå ner till tvättstugan och titta på. Usch! Jag har fått sånna sammadragningar, eller så har jag väldigt låg smärtgräns! haha! Igår ringde min barnmorska och ville fråga hur jag mådde och så där, så himla gullig hon är! Sa då allt till henne och hon tycket att jag skulle vara hemma och vila och ta det lugnt. Om det inte gick över så skulle jag ringa förlossingen. Så jag hoppa in i duschen, och fick jätte ont även där.  Så ringde till förlossingen och sa att jag hade jätte ont och så där. Hon sa att jag skulle vara hemma och vila. Inte röra på mig i onödan. Typ bara gå på toan och sånt. Kul! Eftersom det gör som ondast då jag går. Men går det inte över när jag vilar så skulle jag ringa igen och troligtvis åka in. Men än så länge känner jag bara av sammandragningarna när jag ligger/sitter. Gör inte ont utan jag känner bara av dom. 

Jag blir galen av att vara inne! Men kan inte gå ut heller, gör för ont....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!