Torsdag!

Igår var det ingen bra dag för mig, så jag orkade inte med bloggen. Gick inte så bra hos vårdcentralen. Låg och grät av smärta, kunde knappt ta mig till toan utan att det gjorde allt för ont. Så jag log bara i soffan och glodde på tv. Tog även hand om min sambo, som är sjuk! Idag kommer hans kompis från dalarn hit. Fast min älskling är sjuk, han brydde sig inte. Han ville komma hit och hälsa på. Blir att städa lite idag, ringa lite telefonsamtal och så där. Vi ska även storhandla tror jag. Om jag orkar. Har fortfarande ganska ont. Får jätte ont när jag har gått mycket. Gick ju till vårdcentralen. Ångar lite att jag gick dit, men men. Så är det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!