Tisdag

Idg är det tisdag, vaknade för typ två timmar sen! Tittat lite på tv, alla mina favo serier går på morgonen, så därför går jag upp lite tidigare bara för att se de. Skönt att ligga och slappa framför tvn. Sitter just nu och dricker lite te, och tittar på sjunde himlen, hehe! Snart ska älsklingen iväg till affären, önskar att jag kunde hänga med. Vara ute och gå lite, men men! Har för ont. Han får köpa lite godis till mig så jag kan tröst äta haha!
Har ni några tips om serier man kan kolla på? Kan ju inte göra så mycket annat än att kolla på tv typ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!