suck

Jag är inte alls bra på att uppdatera bloggen! Förlåt!
Men idag har det hänt lite saker och det känns i rygg och fötter kan jag säga! Först sitta i massa samtal, sen till försäkringskassan, en tripp på stan, barnmorskan. Där allt såg jätte bra ut, han ligger nu mera med huvudet ner åt och rumpan till vänster. Vilket jag har kännt att han har gjort ett tag då han sparkar mest åt höger, helt mot mina revben. Efter det blev det donken, var jätte hungrig så blev snabbmat. Sen efter det blev det lite mer stan. Sen åkte vi och handla lite baksaker jag ska ha när jag bakar imorgon. Blir nog lite muffins och bullar, kanske lite kakor med. Vi får se. Sen blev det lindex i centrum, där jag fyndade till lille man!
50 kr! Det kallar jag fynd! 

Imorgon blir det nog inte så mycket uppdatering då det blir bak och städing. Men det tror att vi storstädar på fredag. För på lördag blir det babyshower! Ska bli roligt! Så måste prata lite med Johanna som har fixat detta om hon vill vara med och baka o fixa och så. Men vi får se.
Nu snart ska jag fixa lite mat till mig, måste ju äta frukost, lunch och middag. Helst lite mellan mål, typ en frukt med! Mycket mat, haha!

Kommentarer
felicia

så fina kläder Emelie

2011-11-04 20:21:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!