sova

Tänkte ta och lägga mig nu, är lite trött. Hoppas att jag kan somna bara! Hoppas att jag kommer ihåg att kissa i röret, haha! När vi får pengar(vet inte när) så ska vi köpa lite saker till Vincent, hans julklapp från oss blir en vagn. Vilket lär behövas, haha! Eller det är ett måste. Har skrivit upp en liten lista på saker vi måste köpa till Vincent, som overall, strumpor och byxor i små storlekar! Åhh, jag längtar bara mer och mer efter honom!
Läser en blogg hon har precis fått sitt andra son nu, är så avis att han kom tidigt, haha! Han är så söt, eller båda är jätte söta! Man längtar bara mer när man ser andra gravida får sina bebisar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!