Söndag

Nu är det söndag igen, känns som om det var igår det var söndag. Nästa söndag är det första advent, herregud säger jag bara! Så himla fort tiden har gått! Snart är det jul, snart kommer Vincent. Oj oj!
Idag blir det nog lite bak med mamma, kommer inte ihåg vad vi ska baka, men men! Det är sånt som märks. Vill typ till ikano, men tror inte att jag kommer orka det, plus att jag är pank, haha! Har fortfarande ont, tänkte ju ta upp det med min barnmorska på tisdag! Ska dit kl 8 på morgonen! Vad som händer imorgon vet jag inte än, vi får se!
Går in i v 34 idag! Herregud så fort tiden går!
Jag saknar snön, tänkt om det inte kommer någon snö alls? Usch, nej! Det måste komma snö annars blir det ju ingen vinter!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!