sjuk?

Sitter här och kollar på filip och fredik och äter lite lördagskrov och macka, gott! Har inte gjort så mycket idag. Men ändå har jag verkligen jätte ont i ryggen! Men men.
Det hände något konstigt förut här hemma, jag blev sugen på fisk! Så det blev fisk till midag idag, det var jätte gott? vad har hänt med mig? hahaha!
Börjar ju som sagt att bli sjuk, nu har jag ont i halsen IGEN! Det kommer och går, kan det bara inte bryta ut någon gång?
Finsk lördagskorv, är jätte gott! Alla borde smaka. Dock har jag inte hittat den här i Linköping? någon som vet vart man kan köpa den någonstans i Linköping?
Ska sova snart med, så det blir sista inlägget idag, för nu blir det att mysa med älsk, måste passa på nu när det bara är han och jag, innan vår skatt kommer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!