seg dag!

Idag var jag varit skit trött hela dagen, usch! Men blev ändå att baka lite, ska nog baka lite mer imorgon tror jag. Är inte helt 100, är ju inte så många som kommer på lördag, synd! Mina cupecakes blev inte så jätte fina, misslyckades med frossingen, men men! Gjorde en sats till så blev det bättre! Vad tycks?
där är de fina, haha! Dock har den här bara pärlsocker på sig, de andra har svart strössel på sig!
här är en ful än, var tvungen att test äta den, god var den iaf!
Nu blir det läsa lite bloggar sedan blir tv hela kvällen, kanske avslutar den med en film? Vi får se! Det är ju iaf Fråga olle ikväll! Ett av mina favvo pogram, hehe! Gillar ni det?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!