Onsdag

Idag är det onsdag. Måste ringa till vårscentralen, tydligen så funkar inte mitt läkarintyg till skolan som sjukskriving, måste skaffa ett nytt. Men nu kan jag ju inte ens gå till vårdcentralen för att det gör för ont? Skulle helst dit idag... Vi får se hur det blir med det. Min mentor vill även att jag ska försöka ta mig till skolan, men hon verkar inte fatta hur ont det gör i ryggen? När jag sitter i typ en timma så kan jag få så ont att jag knappt kan andas... Måste prata med vårscentralen och säga det så jag verkligen får ett läkarintyg, ett riktigt.

Måste även hem till mamma och skriva ut lite saker, det gör ju liksom ont bara att gå dit, hur ska jag då klara att gå hela vägen till vårdcentralen? Aja. Borde bli bättre snart, har ju ätit mina piller i 3 dagar nu, så borde bli bättre! Det är jätte lite bättre, får inte lika ont när jag är stilla iaf, bara när jag rör på mig. Gör ont att gå några steg... Men men, sånt är livet!
Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen dra till mamma tror ja.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!