oj!

La mig ner i sängen och skulle kolla på tv, men somna! Snacka om att man var trött. Sen ringer det på dörren, och jag tänker vem fan kommer nu när jag sover så skönt? Joo, min mamma kom med ny bakat bröd, mums! Då jag inte orkade gå över till henne idag pag smärtan så kom hon med ny bakat bröd och goda var de med! Vi åt en halv var när hon va här, sen blev det en massa prat och så där. Hon påminde mig om att jag skulle hänga med in till stan imorgon och hänga lite med gamlingar, ska bli rätt kul om jag ska vara ärlig. Varit med ett par gånger förut och det har varit trevligt! Skönt att komma ut från lägenheten! hehe! Nu ska jag bara ta det lugnt och inte göra något!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!