natten

I natt så åkte vi upp till förlossingen, då jag trodde att det hade satt igång. Eller jag var nästan säker. Men det visade sig vara urinvägsinfektion istället. Så kom hem vid 2,  jätte trött! Men nu har jag fått medecin och så där. Hoppas att den hjälper! Hoppas att jag blir av med dessa sammandragingar. Vill inte vara inne allt för länge, får ju inte gå långa sträckor och så där. Kan knappt det heller, kunde knappt gå från pakeringen till förlossingen, haha! Idag blir det iaf gå och hämta ut min nya medecin, fick med mig två st hem inatt. Men det räcker bara för idag. Vet inte vad som händer idag, det är sånt som märks.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!