mötet

Nu är man hemma! Mötet gick så mycket bättre än vad jag trodde, så skönt! Har fortfanade jätte ont, ondare idag än igår. Tror nog att jag fortfarande har urinvägsinfektion, för nu när jag inte har ätit min medicin idag, så har jag ondare. Vet inte om det är något tillfälligt eller om det är så att jag har urinvägsinfektion, eller om jag har foglossing. Kanske är det båda? Jag vet inte. Tänkte kolla upp det imorgon hos barnmorskan.
Jag är jätte trött så kanske tar mig en powernap snart. Skallebang har jag med, och ont i typ hela kroppen. Men så är det, jag får leva med det! Ska försöka att inte klaga så mycket.

Kommentarer
william

rioligt att mötet gick bra:D



Vad tycker du om mina "Gangster" Modll bilder som jag tog på min vän:D?

2011-11-21 16:20:58
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

Sv Åh vad kul =). Hoppas att det kommer gå bra för er :) Jag har tävling igång nu och amn kan vinna ett presentkort på 500kr hos darling express som har massa bebisprylar, den tävlingen kanske skulle va intressant?

2011-11-21 17:08:53
URL: http://yarp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!